رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد
سرخط خبرها

افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته

  • کد خبر: ۱۳۷۱۷۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
افزایش کاربران توئیتر نسبت به سال گذشته
کاربران توئیتر در مقایسه با سال گذشته ۶۶ درصد افزایش یافتند.

به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک مالک توئیتر در توئیتی اعلام کرد که تعداد ثبت نام کاربران جدید به بالاترین رقم خود در تاریخ این پلتفرم رسانه اجتماعی رسیده است.

بر اساس اسلایدهایی از یک گفتگوی شرکتی که او به صورت آنلاین منتشر کرد، ثبت نام های جدید به طور میانگین بیش از دو میلیون در روز در هفت روز منتهی به ۱۶ نوامبر افزایش یافت که ۶۶ درصد نسبت به هفته مشابه در سال گذشته میلادی جهش نشان می‌دهد.

ماسک در توئیت دیگری در اوایل روز یکشنبه گفت: فکر می‌کنم مسیری را به سمت توئیتر می‌بینم که طی ۱۲ تا ۱۸ ماه از یک میلیارد کاربر ماهانه فراتر می‌رود.

توئیتر از زمانی که این مالک میلیاردر شرکت تسلا و اسپیس ایکس مسئولیت این پلتفرم را بر عهده گرفت، در هفته‌های اخیر با چیزی که ماسک آن را «کاهش شدید درآمد» می‌خواند، دست و پنجه نرم می‌کند.

وی علت این امر را از دست دادن تبلیغ‌کنندگانی دانست که کمپین‌های توئیتر خود را به دنبال تغییرات ماسک در این پلتفرم متوقف کرده‌اند.

در اوایل ماه جاری میلادی، ماسک نیمی از نیروی کار توییتر، از جمله تیم‌های مسئول ارتباطات، مدیریت محتوا، و حقوق بشر و اخلاق هوش مصنوعی را اخراج کرد.

این موضوع، همراه با تصمیم قبلی ماسک برای دریافت هزینه از کاربران برای تیک آبی توئیتر، نگرانی‌هایی را در مورد تعدیل محتوای این پلتفرم و افزایش حساب‌های جعلی و این که چگونه ممکن است این امر بر تصویر ذهنی مردم از تبلیغ‌کنندگان توییتر تأثیر بگذارد، برانگیخت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->